dagens lista

+
att få sjunga inför folk
nya klänningen
konståkningsträning
gosigaste elvis
hade världens sötaste bebis i knät
fick en påse godis
har träffat massa goa människor som jag inte träffat på länge
solen tittar fram
jag har på mig helt nya strumpor (gillar känslan)
min orkidé blommar

-
tvätthögen
dammet på golvet
diskhögen i köket
kattlådan
bilen som krånglar (igen)
finnen som jag fått på hakan
costello har börjat bitas
min förkylning inte riktigt har släppt
det är hål i mina fingervantar
pengarna börjar sina på kontot (igen)


Det blev 10-10. antar att detta är en ganska medelmåttig dag.
Och inte har det hänt något extraordinärt idag heller. det mest oväntade var nog att sofia bet mig i armen på träningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback