I have a dream..

Jag har en konstig, återkommande dröm som faktiskt är lite läskig. Den senaste tiden har jag drömt tre gånger att jag tappar mina tänder. Första gången var det tandläkaren som drog ut fel tand och sedan skulle hon sätta tillbaka den, men den fastnade aldrig. De andra två gångerna har tänderna bara blivit lösa i olika sammanhang och jag har tappat dem. Faktum är att det känns så verkligt. Imorse var jag helt säker på att jag var tvungen att ringa till tandläkaren och boka en tid för min lösa tand. wierd!!!
jaja nog om det. Idag har jag jobbat och tränat. Det har varit en skön dag trots att det inte hänt så mycket. Imorgon har jag sovmorgon. Börjar jobba 12.00 så det känns rätt gött!!! Nu ska jag mysa i soffan med Elvis och Costello!!!




ooh kiss me with your eye lashes tonight!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback