SJUK =(

Så har man åkt på sin första höstförkylning då. Låg vaken halva natten och kallsvettades. Det dunkar i huvudet, hela näsan är täppt och tröttheten är påtaglig. Tror även att ja hade eber i natt. Nu måsr jag dock bättre. Det kan bero på alvedonen som jag tog, eller möjligtvis på att jag sov till 11.00.
Har suttit ute och ätit frukost. det är ju strålande sol och varmt så man vill ju inte gå miste om de sista sommardagarna. Känns konstigt att det redan är september. Tiden går verkligen fort. Nu hoppas jag bara på jobb. Ett vikariat under hösten hade ju inte suttit helt fel. Just nu söker jag allt jag kan hitta och jag har ringt till massa skolor och förskolor och sagt att jag vill jobba. håll tummarna!!!

Nu ska jag gotta ner mig i soffan och se på film. Tror det är bästa sättet att bli frisk på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback