Another day has gone by

Dagen började med en lång sovmorgon. Egentligen väntade jag på att någon skulle ringa så att jag skulle få jobba, men tyvärr. När jag vaknade blev det en god frulle med varm choklad och ostsmörgås. Sedan slog jag mig ner framför tv:n och datorn som vanligt. Men efter en stund tänkte jag "jag fastnar ju alltid här, och så sitter jag här i soffan tills det är dags att åka och träna, idag måste jag uträtta något med mitt liv". SÅ jag stängde av tv:n och satte mig framför symaskinen istället. Det resulterade i en jeanskjol med hög midja, samt en blå konståkningsklänning som jag kan ha att träna i. perfa. När jag var färdig var det 45 min kvar tills min träning, helt perfa för att hinna värma en portion mat, byta om och åka till ishallen. Träningen gick bra idag, och till och med programmet kändes bra. Nu ser jag faktiskt fram emot septembertävlingen som är om ca 2 veckor i lerum. kom och kolla vet jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback