1 april

Idag har det varit en lång dag på jobbet då vi hade föräldramöte till klockan 20.00 på kvällen.  Vad som var skönt var att det fortfarande var ljust när jag åkte hem, vilket gjorde att det inte kändes lika tungt. Det har ju varit en solig och varm dag idag och det har man ju nästan missat eftersom man jobbat hela dagen. Hoppas morgondagen blir lika skön.
Har inte bloggat sedan i lördags och tänkte uppdatera er om vad som hänt sedan dess. I söndags var det klubbmästerskap, sista tävlingen för säsongen. Jag är nöjd med min insats eftersom jag lyckades åka ett näst intill felfritt program trots ett värsting-fall på en dubbel axel under uppvärmningen. På kvällen åkte vi och tittade på göteborgs Showtävling där Lerums konståkningsklubb faktiskt tog hem serien. grymt jobbat tjejer!!
Måndagen började jag som vanligt jobba klockan sju på morgonen och jag hade en ganska tuff dag måste jag säga. På kvällen träffade jag Anna och Paula. Vi var hemma hos Anna och bakade scones och hade en riktig myskväll. mer sådant tack =) Igår jobbade jag som vanligt. Sedan åkte jag till banken för lite ärenden och sedan åkte jag till ishallen för lite avslutning/utvärdering av terminen. På kvällen kom jag hem och såg att jag fått min deklaration. Spännande, jag måste säga att jag tog ett djupt andetag innan jag läste den. Visste ju inte om jag skulle behöva betala tillbaka eller om jag skulle få tillbaka skattepengar. Jag blev överraskande glad när jag lästa siffrorna och jag får tillbaka mer än jag någonsin har fått så det var positivt =)
Idag har det som sagt varit en lång dag och nu sitter jag och tittar på "du är vad du äter" med en påse godis bredvid mig. haha, onyttiga jag!!

(än har jag inte blivit lurad, trots att det är första april. Iallafall inte vad jag vet =P)
Däremot såg jag att youtube var upp och ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback