dagen

Idag har det varit en lugn dag på jobbet. Vi gräddade våfflor utomhus med barnen och trots att det varit lite småkyligt i vinden så har det varit en go vårdag. När jag kom hem diskade jag och plockade lite i lägenheten. Idag är jag ganska nöjd. Jag har inte ätit något godis. Sedan jag kom hem från jobbet har jag bara ätit spagetti och köttfärssås och som kvällssnacks (för jag kände att jag verkligen behövde någonting) knaprade jag i mig några morötter. Min nyttighetsperiod börjar iallafall hyfsat ;)
Ikväll har jag även skrivit lite på en låt som jag haft i huvudet ett tag. Det var längesedan jag skrev en låt nu så det var lite roligt att sitta och plonka lite på keyborden (önskar det vore en flygel) och testa vilka ackord som funkar bäst. Den är inte klar än, men jag känner att det får komma med tiden. Jag vill inte "pressa fram" något för då blir det ändå inte bra, och jag tror min fantasi och kreativitet är slut för idag.




Jag tycker inte om när du ljuger mig rakt upp i ansiktet. Snart tappar jag förtroendet för dig helt.


Kommentarer
Postat av: Mickaela

Vilken fin header :D<3

Postat av: BJERNHAGEN

> NU LIGGER VÅRA NYA LIVE-VIDEOS UTE!

spana in oss, & lägg oss på minnet :)

- we're Shadow of the Room!

2009-04-07 @ 18:24:34
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: nikolina

eller hur? :)

det roligaste är and then? and then? and then?

hahah. :D

2009-04-07 @ 18:55:22
URL: http://nikolajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback