FREEDAG!!!

Äntligen fredag igen. Herregud vad tiden går fort, men herregud vad skönt det är att jag har hela helgen framför mig igen. Imorgon är jag helt ledig och än så länge har jag ingenting planerat. Tänkte eventuellt försöka ta mig in till stan och kika runt lite. Våren är här och jag är sugen på något nytt!
Igår sydde jag om ett par gamla jeans till en kjol. Måste säga att jag blev ganska nöjd, men slarvig som jag är orkar jag ju aldrig se till att stärka sömmarna så idag på jobbet sprack den. Pinsamt. Men jag fick gå till syslöjden och låna en maskin och laga den. Varje vår får jag för mig att sy massa nya kläder och framförallt sy om alla gamla plagg som jag aldrig använder. Det är faktiskt kul, och det blir ofta ganska fint.

Nu ska jag se på scrubs och äta glass. Det tycker jag att jag är värd efter en lång arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback