Konståkning

Så har man tränat på is igen. Det har gått tre veckor sedan vi hade isträning senast. Känns konstigt att tiden går så fort, men det var riktigt härligt att få snöra på sig skridskorna idag igen. Träningen gick bättre än förväntat trots ett klantigt fall rakt på knät (som för övrigt är helt svullet). Jag klarade några dubbel axlar och det är jag stolt över =)

Jag tror inte ni förstår hur mycket konståkningen betyder för mig. Jag vet inte hur jag ska kunna sluta (inte för att det är aktuellt just nu men en vacker dag kommer det ju att vara nödvändigt), det är ju mitt liv!!!

Kommentarer
Postat av: nikolina

jag förstår,konståkningen och ni är livet! (L)

Postat av: nikolina

jag förstår,konståkningen och ni är livet! (L)

2009-04-19 @ 21:47:08
URL: http://nikolajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback