lite av varje

jag blir så trött på mig själv. Som sagt: jag skjuter saker framför mig. Imorgon är det valborg. Än har jag inte lyckats få ihop några vettiga planer, men jag känner verkligen för att göra något kul. Dessutom ska det bli jättefint väder även imorgon så sitta hemma själv känns inte direkt lockande.

Idag har jag varit och fikat med Karin. Det var verkligen längesedan, men verkligen jättemysigt att ses. Nu har vi bestämt oss också. Det blir speeddating någon kväll framöver =)

Jag tänkte se på grey's anatomy nu, men jag får inte kanal 5 att funka. Så störande.

När jag skulle köra in bilen i garaget nyss så gick det nästan inte. Jag fick trixa och backa hur många gånger som helst för att lyckas. Jag fattar inte. Detta är något jag gör varje dag och det är aldrig några problem. Men idag höll jag på att ge upp.

Idag kom klänningen som jag beställt från HM. Den satt jättefint och blir grym till sommarn =) 98:- dessutom. Det är inte fel.

Nu ska jag ta mig något att äta. En banan kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback