Min påsk

Påskafton var trevlig för min del. Först var det påsklunch hemma hos mormor. Mamma, Pappa, Erik, Alicia och Zuzette var där och jag hade en trevlig stund. Sedan fick jag sådan lust att spela piano och jag tror jag satt vid pianot i nästan två timmar. Alicia satt bredvid mig en stund och vi sjöng och spelade precis som förr. Det har jag verkligen saknat.

Klockan 17.00 åkte jag vidare för att fira påsk med mina vänner. Det var jag, Emelie, Felicia, Jacob och Samuel som hade en go påskafton tillsammans. Vi grillade, gjorde fruktsallad, spelade när och fjärran och bara satt och umgicks. Det var verkligen en mysig kväll, tack för det! =)

Idag skulle jag upp tidigt (iallafall för att vara söndag). Klockan 09.00 skulle vi samlas i kyrkan för att sjunga på påskdramat. det var inte första gången vår kör framförde låten "Don't cry" på påskdramat i floda missonskyrka. Snarare typ fjärde gången. Men jag gillar det varje gång.

För att sammanfatta denna helgen kan jag bara säga att den har varit bra. Vädret gör ju självklart sitt också. Det är så skönt att jag är ledig från jobbet även imorgon. Sovmorgon är ju inte fel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback