Mitt nya hälsosamma liv

Det är inte lätt, men jag har lyckats klara mig från att äta godis idag också. Morot är riktigt gott faktiskt =) Till och med när syrran satte sig i soffan med en chipspåse kunde jag motstå. Jag är riktigt stolt, det här går bättre än förväntat. Men det är inte lätt, herregud vilket godissug jag har. Har dock hört att det brukar ge sig efter sisådär en vecka eller två. Inser dock att jag valt helt fel vecka att börja vara nyttig. 1, det är påskvecka och då SKA man ju äta godis. 2, har min roliga vecka i månaden då jag alltid blir extra godissugen. Snacka om illa tajmat!! Men jag har sagt till mig själv att under påskhelgen får jag faktiskt äta godis flera dagar i rad, så nästa vecka börjar jag på allvar med mitt hälsosamma liv!

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon har jag sovmorgon (börjar 08.30) och det ska bli skönt. Ser dock väldigt mycket fram emot helgen som blir extra lång. Fyra dagars ledighet i rad är ju inte fel.

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback