my day

Idag har det kliat i mitt huvud typ hela dagen. Jag har kommit fram till att det troligtvis beror på att jag inte sköljde ur allt balsam igår när jag duschade. Var så himla snabb i duschen igår eftersom det åskade när jag skulle duscha. Är det farligt förresten?? Hur som helst tänkte jag att det var bäst att snabba på så att man inte får sig en stöt eller något. Så idag fick jag gå runt med kliande huvud.

Annars har dagen gått åt till jobb, slappande, träning och storhandling. Var även en sväng hos min mormor. Hon är verkligen hur söt som helst. Jag älskar henne så mycket!!!

För övrigt kan jag meddela er om att mitt nyttigare liv faktiskt går hyfsat. Jag har inte ätit lika mycket godis och i så fall mest mörk choklad. Träningen går ocskå hyfsat och jag känner att jag är på rätt väg.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej söt! Visste faktiskt inte svaret på frågan om det är farligt att duscha när det åskar, men nu har jag tagit reda på att man rekommenderas att inte duscha eller sätta igång kranar när det åskar. Borde bero på att vatten leder ström... Du hade mao helt rätt! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback