tycker du som jag, tycker du som jag så gör jag det en annan dag!

"Mors lilla lathund sa du må tro jag jobbar bra.
 fastän just idag mår jag inte bra jag gör det helst en annan dag"

Åå vad jag känner igen mig i denna text.
Just nu sitter jag hemma i soffan och har inget vettigt för mig. Kollar facebook, tittar på top model och bara slöar.
Samma visa varje dag. Jag blir galen på mig själv!. Samtidigt orkar jag inte göra något åt det. Jag är alldeles för trött och det känns som att jag inte har sovit på flera veckor.

Men nu tänkte jag iallafall försöka ta mig i kragen och skriva en lista. Den kommer att bli lång och vi får se om jag börjar beta av den idag. Men den ska iallafall skrivas!!!


Du kan be om ursäkt hur många gånger som helst, men om du aldrig ändrar ditt beteende så kommer jag aldrig att få förtroende för dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback