lite av varje

Nu har jag fått jobb resten av terminen. Jag ska jobba som syslöjdslärare på Hjällsnässkolan några veckor till och sedan börjar jag på Fågelkärrs förskola i Gråbo där jag fått ett heltidsvikariat fram till jul. Nu behöver jag inte oroa mig över min ekonomi denna terminen iallafall och det känns skönt. Ett problem mindre. 

Idag har jag gjort färdigt mitt kortprogram. Det saknades lite koreografi och steg och det kunde Maria hjälpa mig med. Måste säga att det blev rätt bra. Håller ju även på att sy klänningen som ska vara ljusgrön. När den är färdig lägger jag upp en bild =)

Nu ska jag snart iväg och träna igen. Tre pass och sammanlagt fyra och en halv timme idag. Inte illa va?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback