När energin tar slut

Ibland känner man bara att all energi och all kraft försvinner. Som idag på träningen. Jag var ganska pigg till en början, sedan bara försvann energin. jag kunde inte göra någonting på isen. Jag lyfte inte från isen när jag skulle hoppa, jag kom knappt framåt när jag skulle ta fart och jag fick inte till någon vidare rotation i mina piruetter. Hjärnan var helt med det var bara det att musklerna inte riktigt lyssnade. Den känslan är så frustrerande.

Ikväll är det träning igen och då hoppas jag att jag ska ha lite mer energi och lite mer kraft. 
Nu ska jag städa för det blev aldrig av igår. Eftersom syrran som jag bor ihop med kommer hem från Rhodos idag så vill jag att det ska vara fint i lägenheten. Jag vet bara inte vad jag ska börja med för allt är verkligen bara en enda röra!!! suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback