upp och ner, ner och upp!

Just nu vet jag varken in eller ut. Ena dagen flyter livet på helt utan problem och dagen därpå känns allt som ett enda kaos. Denna veckan har inneburit en del beslut för mig vilket gjort mig ganska förvirrad och om jag tagit rätt beslut eller inte har jag ingen aning om. Som sagt, ena stunden känns det bra och andra inte. 
Dessutom har jag en mormor som är jättesjuk vilket jag också oroar mig mycket för. Ska åka upp till sjukhuset och hälsa på henne idag. 
En annan sak som påverkar en hel del är ju vädret. Idag är det regnigt och grått. Då blir man ju inte direkt på bättre humör. Igår var det soligt och 25 grader varmt. Det gillar jag!!!

Nu ska jag äta och sedan försöka sy lite på min klänning. 

So long /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback