andra advent

Oj, jag kan inte fatta att det redan är andra advent. Men det är väl lika bra att inse att jag aldrig kommer hänga med på hur fort tiden går. Denna helgen är har varit bra än så länge. Igår hade vi SM-träning i Landvetter vilket var väldigt kul, men eftersom jag ännu inte tränat mig i form efter min sjukdom var jag helt slut efteråt. Träningen gick hyfsat, jag stod några dubbel axlar och var ganska nära på min trippel salcow.

På kvällen kom Emelie och Felicia hem till mig för en myskväll. Vi lagade mat (fisksoppa) och tittade på film och käkade godis. Tyvärr fick vi aldrig se den filmen som vi hade hyrt eftersom snubben på videostation hade lagt i fel film i fodralet. Vi skulle sett "the proposal" men istället hade han skickat med "bläckhjärta"(?). Så istället bestämde vi oss för att se Twilight trots att vi alla redan hade sett den. Det gjorde inte så mycket eftersom det är en grymt bra film, men det är ändå lite störande. 

Idag är det dags för vår sista föreställning av Grease i ishallen så jag ska snart bege mig. Hoppas det kommer mycket folk =)

Ikväll blir det träning igen och sedan tänkte jag försöka lägga mig hyfsat tidigt så jag orkar med den kommande veckan! Den kommer vara lika fullspäckad som denna med hårdträning inför SM, utvecklingssamtal på jobbet och luciafirande. 

Glad andra advent önskar jag er <3

Kommentarer
Postat av: cami

2009-12-09 @ 06:47:31
Postat av: cami

haha blev lite fel där... :P hoppas att det går bra med alla träningar i veckan sötis. Har ni utvecklingssamtal så här sent? Jag har 3 st men det är sånna som jag inte fått tag i tidigare.



kram kram

2009-12-09 @ 06:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback