Dan före dan...

I morse vaknade jag med sprängande huvudvärk och feberkänsla. Tog svininfluensavaccinet igår så det har ju dock sin förklaring, men sjukt segt när man vet att man ska jobba hela dagen. Det var inte många barn på förskolan idag så dagen har varit hyfsat lugn. Lite stjärtlappsåkande och filmtittande samt mys och bus med barnen. Jag mådde dock halvkasst hela dagen och var helt slut när jag kom hem. 

Igår firade jag minijul med Emelie, Felicia, Helena och Johanna. Det var en mysig kväll innehållande tomtegröt, glögg, pepparkakor, lussekatter och JULKLAPPSLEKEN! Men framförallt var det bara härligt att umgås.

Hann även med att träna lite igår och typiskt nog kom min dubbel axel tillbaka igår. Sådär två dagar efter SM, känns ju lite surt måste jag säga. Visst är det skönt att den funkar igen, men den kunde gärna fått dykt upp en vecka tidigare! Men nu ska jag se till att bli säker på den så att jag kan förbättra mina poäng i elitserien till våren =)

Nu tänkte jag äta lite pepparkakor och mysa i soffan. Imorgon är det julafton och jag hoppas att den blir bra i år! det verkar i alla fall som om vi får en vit jul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback