Så var julen över igen..

Så har det varit julafton ännu en gång. Denna gången fick vi ju t.o.m. en vit jul vilket jag gillade skarpt. Annars kan man väl säga att julafton var ungefär som vanligt. Julbord, Kalle Anka, paketöppning osv.. Jag fick en fin tröja, ett spel, några presentkort och lite annat smått och gott. Hade inte önskat mig så mycket men blev glad för det jag fick. Framför allt blev jag glad över att alla mina fina syskon var hemma och firade, det var några år sedan sist som alla var med. Önskar bara att alla kunde förstå meningen med julen. Att det är en högtid då man ska vara tillsammans och sprida glädje och kärlek till varandra. Och att det inte bara handlar om materiella ting!

Idag har jag mest tagit det lugnt. Tittat på film och ätit choklad. Snart ska jag till Jenny för att byta lite julklappar och mysa lite. Ha en bra juldag allihopa!


Pussar och Kramar Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback