Konståkningsuppvisning

Idag var det dags för årets konståkningsuppvisning för skolor och förskolor. Sammanlagt kom det ca: 700 skolbarn och förskolebarn och tittade när vi gjorde vår egen version av grease. Sammanlagt hade vi tre föreställningar idag varav två gick riktigt bra för mig. Den tredje var inte så lyckad eftersom jag ramlade på två hopp (två dubbel salcowar som jag verkligen ALDRIG missar annars!) så himla typiskt. Det var dessutom den föreställningen då alla barn från mitt jobb var där och tittade. Men som tur var tyckte dom att det var bra ändå "Sara, du äger fett" var det en liten kille som sa, haha. 

När jag kom hem var jag så trött att jag var tvungen att sova en stund. en stund blev till en lång stund och jag sov i två timmar, antar att jag behövde det och hoppas att jag kommer kunna somna ordentligt ikväll också.

Nu ska jag snart iväg och träna, men först blir det att ta mig något att äta. Magen skriker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback