SM

Så har man tävlat sitt första riktiga SM i konståkning. Jag kom till Linköping utan några större förväntningar eftersom mitt mål har varit att ta mig dit överhuvudtaget. Dock var jag besluten om att jag skulle ge järnet och verkligen satsa allt på tävlingarna och träningarna. Tyvärr gick det inte riktigt så bra som jag hade velat. Kortprogrammet var riktigt dåligt och jag försökte inte ens på mina hopp. Stor besvikelse var vad både jag och min tränare kände efteråt. Så inför söndagens långprogram var jag riktigt revanchsugen och trots att träningarna inte gått så jättebra kände jag mig konstigt nog inte så nervös. Långprogrammet gick ganska bra och jag lyckades åka upp mig från en 15:e plats till en 13:e plats vilket jag är riktigt nöjd med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback