Stressigt värre..

...men ganska kul också!
Idag hade vi vårt genrep inför juluppvisningen som kommer att äga rum på torsdag och på söndag. Alla förberedelser, extraträningar och repetitioner gör dock att man känner sig en aning sliten. Dessutom är det snart jul vilket innebär massa annan stress såsom julhandel, julstädning och julbak. Och dessutom är det mycket på jobbet just nu. Utvecklingssamtal, organisationsdiskussioner, luciafriande, pepparkaksbak osv. Plus att jag har ett SM att tänka på som också går av stapeln innan jul. Som sagt mycket!!!


Nu ska jag äta lite pepparkakor och dricka te innan det bär av till dagens andra träningspass. (fast egentligen hade jag bara velat gå och lägga mig och sova!!!)

Hoppas ni fått en härlig start på denna vintermånad!

Kommentarer
Postat av: Cami

Jösses! Det var en hel del... Hoppas inte du stressar ihjäl dig! För mig blir det lugnare framöver :) Jag har gått ner på 85 % nu. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback