upp och ner..

jaa.. man har bättre och sämre dagar. Idag vaknade jag till en morgon som bara gick helt fel. Var en aning trött irriterad när jag kom till jobbet och sedan kunde jag inte riktigt slappna av resten av dagen heller. Tror det kan bero på en viss stress inför SM, samt att jag i mitt huvud redan tagit julledigt. Dessutom är jag sjukt trött och har varit de senaste veckorna vilket gör att man bara irriterar sig på småsaker.


Hur som helst har jag även tränat två träningspass idag vilka faktiskt gick hyfsat så det känns ändå okej inför SM. Imorgon bär det av mot Linköping och sedan tävlar jag på fredag och söndag. Nu ska jag gå och lägga mig så jag känner mig utvilad imorgon. Nu gäller det!


Håll gärna tummarna =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till på SM gumman! Önskar att jag kunde vara där och titta. Ses snart och tills dess håller jag tummarna. Puss puss

2009-12-18 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback