fredag!!!

Så var man hemma från jobbet. Fredag är min längsta dag på jobbet då jag jobbar 07.00-16.30. Det är lite segt eftersom det känns som att helgen blir lite kortare då. Men men, nu är jag iallafall hemma. Borde verkligen äta någonting, men jag orkar inte riktigt resa mig från soffan. Jag förstår inte denna tröttheten. Det känns som att jag inte varit riktigt pigg på flera månader. Jag försöker lägga mig tidigt på kvällarna, men har svårt för för att sova så det spelar egentligen ingen roll. Den här helgen blir lugn. Har inget speciellt inplanerat utan tänker försöka ta det som det kommer. Känner att jag behöver slappa och mysa för att hämta krafter.

Nu ska jag gå till köket och se vad som kan tänkas finnas?!.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback