oj

Hittade blogginlägget som försvann igår.. det fanns kvar på min blogg fast var inte publicerat:


Nu gjorde jag sådär igen!!!

Kom hem efter en dag på jobbet, sådär lagom trött och en aning ofokuserad. Min första tanke var: jag borde verkligen städa här för det ser inte riktigt klokt ut. Men sedan tog latheten över och jag fastnade i soffan. Jag fattar inte vad det är för fel på mig egentligen. Disciplin? vad är det liksom? Hursomhelst skulle jag mysa till det och bakade scones (som förövrigt inte alls smakade bra) och sedan bara vräkte jag i mig massa godis tills jag var helt proppmätt. Det är himla tur att jag tränar så mycket konståkning som jag faktiskt gör. Den dagen jag slutar kommer inte bli kul. Jag kommer nog lyckas komma med i programmet "Du är vad du äter". Kanske inte på grund av att jag kommer bli så tjock, men på grund av min ohälsosamma livsstil. Allt småätande och alla sötsaker som jag stoppar i mig gör ju sitt för hälsan. Nä, det kanske är dags att redan nu börja leva lite hälsosammare och sundare, lättare sagt än gjort men man kan ju iallafall försöka.

Nu är jag så trött så jag bara vill gå och lägga mig. Klockan är bara 20.00, men jag tror nog att jag ska lägga mig och läsa en stund och sedan försöka somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback