Vilken dag!!!

Min dag började med att jag fick stopp på bilen på väg till jobbet. Inte vilket stopp som helst, utan hela motorn rasade. Jag som skulle börja klockan 07.00 kom en halvtimme försent till jobbet, efter att ha knuffat bilen flera meter själv in på en mindre väg. Ingen rolig start på dagen. Sedan jobbade jag, och dagen på jobbet var helt okej, förutom min klump i magen eftersom jag inte visste vad som skulle hända med bil och sånt. När jag slutade klockan 15.00 kom pappa och hjälpte mig att bogsera bilen direkt till skroten. Lika bra det och ska jag vara ärlig känns det rätt skönt att bli av med skiten. Sedan åkte vi hem och jag sökte runt som en galning efter en ny bil på blocket. Måste ju ha en bil!!! Hittade en blå liten golf i göteborg som jag ringde på. Fick låna pengar av min syrra och nu har jag precis kommit hem med min nya bil. Det känns bra, tror jag. Allt har gått så fort, men bilen går och är besiktad t.om. januari 2010. Jag hoppas att detta ska bli bra! Jag brukar inte direkt ha tur med bilar, så om ni vill hålla tummarna lite extra för mig och min nya bil så är det mycket välkommet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback