2009

tvåtusennio- det låter lite konstigt, men ja, det nya året är redan här. Nu är man hemkommen från trysil. det har varit fantastiskt. massa bra skidåkning och goa människor. Skidåkning är något av det bästa som finns tror jag. Jag har lärt mig att åka lite carving och är sjukt nöjd. Enda nackdelen har varit att det varit så fruktansvärt kallt. över 20 minusgrader är inte alltid så kul.

Så vad önskar jag av det nya året? Varje nyår tänker man lite på allt som kommer hända och vad man kommer få ut av det nya året. I år har jag bestämt mig för att inte ha några höga förväntningar. På så sätt slipper man bli besviken. Men självklart har jag förhoppningar. Jag hoppas att det nya året kommer innebära att jag växer som människa. Att min egen självbild blir starkare. Att relationerna till de som jag verkligen bryr mig om växer och blir starkare. Att jag slipper såra någon. Att jag slipper bli sårad. Att jag kanske hittar kärleken. Och framförallt att alla runt omkring mig får lov att vara friska och må bra. Jag ska jobba hårt för att mina förhoppningar ska bli sanna. Jag vill bli en bättre människa på alla sätt. Göra det som är rätt och bara få vara en förebild för människor.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon börjar allvaret igen.

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback