äntligen helg

Efter en seg dag på jobbet är det skönt att det äntligen är helg.
Ibland känns det som att det bara är på helgerna jag lever. Som att övrig tid bara är en transportsträcka till helgen utan någon kvalité. Denna veckan har kännts så. Tuffa dagar på jobbet och sedan träningar på eftermiddagarna har gjort att jag inte orkar göra något annat än att sova så fort jag kommer hem.
Jag måste verkligen lära mig att leva i nuet och ta tillvara på alla dagar i veckan. Visst trivs jag på jobbet för det mesta, men det är inte alltid lätt.  Vissa dagar undrar jag hur jag ska orka med. Jag undrar vad jag har gett mig in på egentligen.



And I know  that it's a wonderful world but I can't feel it right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback