bad day!

Denna dagen har varit riktigt usel. Det börjar med att jag försover mig och stressar som ett djur för att få med mig alla saker som jag var tvungen att ha. När jag kommer till jobbet får jag en mindre utskällning av taxichauffören som ska lämna över killen som jag jobbar med till mig. (detta kanske var befogat, men ändå). Sedan börjar konflikterna som bara avlöser varandra hela dagen. Tallrikar som vänds upp och ner i bamba, sparkar, slag, rivningar, spottningar med mera, med mera. Så när jag slutade vid halv tre var jag redan helt slut. Sedan åkte jag till ishallen för att träna i knappt två timmar. Träningen gick skit och dessutom tappade jag två märlor på skridskorna så jag kunde inte hoppa speciellt bra. Tävling till helgen känns inte helt ok just nu.
Sedan åkte jag tillbaka till jobbet för APT-möte i två timmar. med huvudvärk och ont i magen satt jag och genomled ett segt men kanske ändå givande möte. När jag äntligen får åka hem inser jag att katterna spytt på tre ställen i lägenheten. suck på denna dagen alltså!!!

nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback