Kreativiteten flödar..

Imorgon ska jag och Anna ha ABBA-fest.
Planeringen går på högvarv just nu och det är mycket som ska fixas. En ganska stor fråga, som jag tror de flesta ställer sig när det är fest är; vad ska jag ha på mig? Just nu sitter jag ochs syr lite på min outfit. det är inte helt lätt, men kreativ som jag är så har jag nog kommit underfund med ungefär hur jag vill se ut. Sedan vet man ju aldrig hur det blir, när jag syr brukar det inte alltid blo just så som jag tänkt mig, men det brukar ändå bli hyfsat bra. Morgondagens outfit går i grönt. Ljus, nästan turkos/grön samt en mörkare skogsgrön med massa paljetter. Det blir nog festligt.

Sedan ska vi fixa musikquiss, frågesport och diverse andra tävlinger, och så såklart: mamma mia singstar!

Nää.. nu måste jag nog fortsätta om jag ska hinna klart. Ikväll kommer Emelie hit med =) det blir mys. Har saknat våra myskvällar!





Grattis Felicia som blir 22 år idag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback