Min dag

Idag har jag vilat ut. Lång sovmorgon som jag verkligen behövde och en go seg frulle framför tv:n. Sedan kom pappa förbi och så åkte vi till Biltema och handlade ett nytt bilbatteri till min bil. Nu startar den igen =)
När jag kom hem städade jag lägenheten. också välbehövligt. Diskhögen var så stor att  det tog över en timme att diska upp. mina fingrar blev skrynkliga.
Sedan åkte jag till träningen och det gick kanon. Bästa träningen på länge säger jag bara. Min trippel salcow var jättebra och jag klarade den nästan. Stod flera på sjua, och det kändes riktigt gött.
Nu har jag precis kommit hem från en go kvällsfika hos felicia. Vi pratade mycket och det var mysigt att träffa henne lite innan hon åker tillbaka till Stockholm.

Jag har inte riktigt återhämtat mig från trysil än. Många intryck och mycket go gemenskap gör lätt att det känns lite tomt när man kommer hem igen. Dessutom är jag så trött.

Nu tittar jag på slutet av Zorro. den är sjukt bra och musiken är fantastisk. (har ju själv använt den som tävlingsmusik en gång i tiden och tröttnar inte på den).

Sedan ska jag sova gott!!!

god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback