Som sagt..

...problemen avlöser varandra. Imorse fick jag punktering när jag skulle köra till jobbet. INTE roligt att komma försent när föräldrarna står och väntar med sina barn. Otur att jag hade öppning och frukost idag. Jag kände nästan att detta får vara nog. En punktering är väl inte så farligt tänker ni kanske?!, men när det är den där sista droppen som får bägaren att rinna över så spelar det ingen roll vad det handlar om. Då är det motgången i sig som är problemet. 
Nä, Jag blir så trött!!!
och dessutom har jag jätteont i ryggen. Kan inte sova ordentligt för jag hittar inte någon bra ställning som inte gör ont. och det gör mig ännu mer trött och lättirriterad om dagarna.
tur att det snart är helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback