dagarna går..

Vissa dagar har man bara hur mycket som helst att ta tag i. Idag var en sådan dag. Jag skulle ringa massa viktiga samtal, handla inför midsommar, försöka byta en födelsedagspresent som inte passade och jobba. Efter jobbet var jag även tvungen att åka hem till mor och far för att hämta lite saker och ja.. det har varit fullt upp helt enkelt. Nu sitter jag i soffan med nymålade naglar och tittar på grannfejden. Lagom roande.

Tänkte snart gå och lägga mig så jag är pigg och fräsch imorgon då det blir midsommarfirande för hela slanten. Vid tolvtiden går bilen upp mot Orust och Hällevikstrand där jag tillsammans med massa goa människor ska fira midsommar i familjen Bengtssons sommarhus. Det ska bli riktigt, riktigt kul faktiskt och eftersom jag missade den stora midsommarfesten som var för två år sedan då jag jobbade istället så har jag verkligen sett fram emot detta =)
Nu hoppas jag bara att väderprognosen INTE stämmer!

Ha en bra midsommarhelg allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en underbar midsommar du också vännen! Jag skall fira med Becka, hennes kille och 8 av deras vänner. Blir supermysigt. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback