En shopaholics bekännelser

Det har blivit två dagar fyllda med shopping och gott sällskap =)
Igår träffade jag Hanna och Cami på stan för att gå runt och hitta födelsedagspresenter till mig och Cami.
Jag fick en jättefin bikini.. tack tjejer, ni är bäst!
Till Cami blev det ett par solglasögon med fodral till.
På eftermiddagen träffade jag Anna och vi åkte till Allum för ännu mer shopping.

Idag har jag hälsat på hos Paula i huset. Det börjar verkligen bli fint nu. Efter en kort husesyn åkte vi in till Alingsås och vips så hade jag shoppat ännu mer. Nu FÅR jag inte gå in i fler affärer.
Jag kan tillägga att jag blev bjuden på Thaimat av Paula och Nicko. TACK! det hade ni verkligen inte behövt, men jag blev glad =)

Tänkte visa lite vad tillskottet till min garderob blev:

Acics gympaskor (på rean), Sandaler från Din sko, samt vita finskor från Din sko.


Turkos klänning från Gina Tricot, Aprikos tunika från Gina Tricot, gula shorts från Stadium
samt en gulrutig bikini från HM.



Nu ska jag lägga mig och läsa. Har snart läst ut boken "Tusen strålande solar" den är grymt bra och verkligen att rekomendera!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback