Födelsedagsfirande

Idag var det dags att fira min och syrrans födelsedag med familjen. Så enligt tradition samlades hela familjen (Elina var dock inte med) i köket hemma på Ricklevägen för att äta middag och tårta samt umgås.. eller? Vissa kanske tycker att det sistnämnda är viktigast medan andra föredrar att gömma sig bakom sina tekniska prylar. Födelsedagsfirandet blev som förväntat och jag påmindes om varför jag flyttade hemifrån och varför jag aldrig vill flytta tillbaka dit.
Frihet måste vara det bästa som finns. Nåväl, jag fick en fin tunika och en silverring av mamma och pappa så helt missnöjd är jag inte. Tack!!
Alicia blev glad för presenten som hon fick av oss syskon och det glädjer mig =) Jag tycker nog nästan att det är roligare att ge än att få. Iallafall när man ser minen på den som öppnar paketet och man förstår att det gått hem.

Nu ska jag måla naglarna och sedan blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback