Gårdagen

Igår hade jag en hektisk, men rolig dag. Eftersom jag fyllt år nyligen skulle jag ha lite födelsedagsmiddag för mina tjejkompisar. En middag slänger man ju inte ihop så lätt, framörallt inte om man heter Sara Helgesson och är kass i köket. Jag höll på precis hela dagen i köket, på menyn stod kycklingpaj. När klockan var kvart i sex var jag i princip färdig men insåg då att jag hade en hel lägenhe att städa och att jag skulle duscha och göra mig i ordning innan gästerna kom kl. 19. STRESS. När klockan var halv sju stod Anna utanför min dörr och ringde på. Då stod jag med en handduk runt mig och hade precis klivit ur duschen. "du är lite tidig" var det första jag sa. Men hon var självklart välkommen in och det var nog tur att hon kom för hon kunde hjälpa mig att göra iordning det sista. Sedan kom Jenny kvart i sju ocskå så Anna och Jenny gjorde salladen som jag hade glömt av. TACK!!!

Vid sju eller strax efter droppade resten av gästerna in. Det var, förutom Jenny och Anna,  Hanna, Cami, Emelie, Paula och Jenni. Tack tjejer för att ni dök upp och förgyllde min kväll =)


Jag tänkte även upmärksamma att det var min älskade brors födelsedag igår. GRATTIS ERIK!!
(Var bara tvungen att lägga upp denna söta bild på ERIK sommarn 97)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback