Hej jag heter Sara och jag är 24 år

Jaha.. då var man 24 (och en dag). Känns konstigt att säga, men jag lär ju vänja mig ganska snabbt.
Födelsedagen var bra. Fast jag hann knappt tänka på att jag fyllde år eftersom det var så mycket annat som hände.

Först jobbade jag och det var en ganska vanlig dag. Men jag blev överraskande glad när jag blev lite uppvaktad av mina kära kollegor. Eva gav mig en växt och av Jenni fick jag nagellack. tack godingar!

Efter jobbet gick jag till gymnasiets skolgård för att titta på studenterna som sprang ut. och även hinna gratta några stycken där.

Sedan gick jag tillbaka till jobbet för att gå på APT-möte. Det var asvslutnings-APT så det var väldigt trevligt. God mat, lite lek och sedan avtackning av all personal som ska sluta. Själv var jag en av dem och jag fick en jättestor ytterkruka som jag sedan fick från mellan torpstugan (där vi befann oss)  till Knappekulla (där jag hade bilen parkerad). det var tungt och jobbigt och idag har jag träningsvärk i armarna.

Sedan åkte jag direkt till studentuppvaktningar. Först till Sara, sedan till Isabelle och sist till Simon, Jesper och Jakob. Stressigt, men kul. Och så fick jag ju äta massa tårta dagen till ära (tack vare Linnéa fick jag väldigt mycket tårta). De sjöng även för mig vilket var väldigt uppskattat.

Sedan åkte jag hem till jonna en sväng där min kära lillasyster befann sig. Jag fick en födelsedagspresent, och världens gulligaste kort (älskar dig syster).

När jag sedan kom hem insåg jag att min ytterkruka hade vält i bagaget på bilen. Det var jord överallt och alla pelargonblommor hade gått av =( Jaja, jag hoppas att det tar sig igen.

Sedan däckade jag i säng för det var en riktigt lång dag!

Idag har också varit en lång dag, Jag har varit på skolutflykt (Anten-Gräfsnäs) och sedan gått bredvid på mitt sommarjobb. Jag är trött!!!

Nu blev detta väldigt långt. och nu ska jag sova! GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback