utgång

Igår hade jag en fantastisk kväll. Jenni som har fyllt år hade födelsedagsfest i Lerum. Jag måste erkänna att jag var lite orolig eftersom jag inte kände någon annan än Jenni, men när jag väl kom dit släppte det. Alla var jättetrevliga och några av dem kände jag igen sedan innan.Efter god mat och några glas vin fortsatte vi kvällen med utgång i Göteborg. Jag har inte varit ute på jättelänge så det var verkligen jättekul att få skaka loss lite. Inne på Nivå träffade jag dessutom Emelie som var där med sina arbetskamrater. Så oväntat att hon dök upp där, men så roligt. När vi var nöjda med dansandet bestämde jag mig för att följa med Emelie hem och sova där. Det är ju trots allt mycket smidigare att sova i stan än att behöva ta sig hem till Floda mitt i natten. Sammanfattningsvis kan jag bara säga att kvällen var grym. 

I morse vaknade jag trött. Jag och Emelie åt en lång frukost och satt och tjötade länge. Så mysigt! 
Sedan var jag tvugnen att åka hem för att fira mormors 85-årsdag. Min mormor är sötast. 
Hon var så glad att vi alla var där att hon grät. Det kallar jag äkta glädje. åå vad jag älskar min mormor <3

Nu blir det film och chips! ha en go kväll 

Love Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback