en effektiv helg för en gång skull

Jag har verkligen lyckats få gjort mycket denna helgen. Lägenheten är ordentligt städad, jag har lagat mat och fryst in portioner, disken är gjord, jag har storhandlat och lagt i en tvätt. Dessutom har jag hunnit träffa Paula, Träna, varit på körrep och slappa en del också. Känner mig nyttig och mycket mer tillfreds med mig själv än jag gjorde innan helgen. Det måste ju vara det som är poängen, eller? Nu sitter jag här i soffan och tittar på Gossip Girl. Under tiden tänkte jag fixa mina naglar för det behövs verkligen. Om en timme ska jag åka och träna och sedan blir det duschen och tillsist sängen. Så var helgen slut för denna gången. Eftersom jag vet att min vecka kommer bli intensiv och tuff så känns det skönt att veta att det snart är helg igen. Veckorna går ändå väldigt fort nuförtiden, och nästa helg är det tävling som jag verkligen ser fram emot!!  just nu är jag i ganska bra form.

ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Johansson :)

vad fort tiden går, känns som om vi inte setts på evigheter ju.

jag längtar så otroligt mycket efter sommaren nu. tänk när vi kan åka till havet o bada o bara glassa och gå med svala kläder. o flip-flopp! snaaart :)

hoppas vi hörs snart, måste plugga nu..!

2009-03-02 @ 15:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback