Helgen

Hade en riktigt rolig kväll igår. Mina goa konståkningskompisar var hemma hos mig. Vi lagade tacos, tittade på björn gustavsson-filmen, sjöng singstar och spelade guitarr hero. Det blev en lyckad kväll med massa goa skratt!!!
Min hals mådde dock inte så bra imorse, efter massa skrik och sång igår kväll. Detta var inte så bra eftersom jag skulle sjunga solo i kyrkan idag. Men efter en varm kopp te med honung och lite halstabletter gick det iallafall ganska bra att sjunga. 
Idag träffade jag lille Noa. Daniel och Lisas lilla bebis som inte ens är en vecka gammal. Åhh han var såå söt. Och Daniel och Lisa bara strålade av lycka. Så härligt att se.

Nu borde jag verkligen diska och städa lite från igår, men jag orkar inte riktigt. Är en aning söndagsseg och ikväll är det ju träning som gäller. Får se hur jag gör, men jag sitter nog kvar i soffan ett tag till iallafall. Imorgon är det ju måndag och då börjar allvaret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback