Lördag

Hade en riktigt mysig kväll med Hanna och Cami igår. Har saknat er brudar!!! Åkte dock hem hyfsat tidigt och stupade i säng. Är ju alltid så himla trött nu för tiden så att till och med de enklaste sakerna känns jobbiga. Och alla dessa måsten. Måste städa, måste diska, måste mata katterna, måste äta (!). Jag hinner inte. Idag är det lördag och jag tog sovmorgon. Så skönt!. Ska träffa Louise på stan idag, har inte setts på väldigt länge så det ska bli trevligt. (vi läste tillsammans på lärarprogrammet och hon har flyttat tillbaka till sin hemstad). Måste även köpa en pressarfot till min symaskin och sedan ska jag hem och fixa iordning för ikväll kommer Emelie hit <3. Sedan borde jag göra massa annt också, men vi tar det en annan gång. Nu ska jag iallafall käka frukost och börja göra mig iordning.

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback