Min dag

Man måste inte gilla alla människor. Det tror jag är omöjligt. Men man kan iallafall vara trevlig, även mot de människor som man tycker mindre om. Träffade på en gammal klasskamrat idag. Vi har aldrig varit kompisar, men vi har inte direkt haft någon anledning att inte gilla varandra heller. Det som stör mig är att hon var så otrevlig. Hon svarade kort och ställde inga frågor tillbaka. Man kan knappt kalla det en konversation. Egentligen borde jag verkligen inte bry mig, men jag kan inte låta bli att störa mig.
Nog om det.

Idag har jag haft en LÅNG dag. Först morgonträning klockan 06.15 imorse. Och sedan jobb följt av APT till klockan 19.00. Sedan direkt hem för att öva sång med Sanna. Jag är helt slut så nu ska jag stupa i säng.

God natt!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Från gymnasiet?

2009-03-20 @ 22:56:33
Postat av: alicia

vem var det då???

2009-03-23 @ 16:14:17
Postat av: Olivia



Jag brukar känns exakt likadant!

Varför vara så föraskat otrevlig???????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback