personbästa =)

Tävling denna helgen igen. Det gick faktiskt riktigt bra, satte personbästa i kortprogrammet med 34,17 poäng. Jag åkte helt felfritt i korta, med en bra dubbel axel och alla nivåer på piruetter, steg och flygskärssekvens.
Lång gick inte riktigt lika strålande. jag ramlade på dubbel axel och missade lite i min hopp-i-ligg piruett, men jag fick 53,89 poäng i långa så jag är ändå nöjd. Sammanlagt fick jag 88,06 vilket är personbästa sammanlagt.
Okej, nog om konståkning. Resten av helgen har också varit bra. Jag har tagit det lugnt och bara slappat. något som verkligen var välbehövligt. Imorgon är det måndag igen, vilket innebär ny arbetsvecka. Jag vet inte hur jag ska orka med den, men det kommer säkert gå bra.




Varför kan du aldrig fatta? Jag är inte otacksam bara för att jag inte gör precis som du vill, och jag fattar inte varför du vill få mig att känna så hela tiden?! Innan du börjar klanka ner på andra kanske du borde ta en titt på dig själv? Du tror att du lever livet så himla bra och att du har rätt i allting du säger eller gör. Men man är faktiskt ganska omogen om man inte ens kan erkänna sina egna misstag utan är för stolt för att be om usäkt. Du har svikit mig och många andra. Jag säger inte att jag är mycket bättre, men jag är trött på alla desa gräl. Jag är trött på dig!!!



Har jag sagt att jag vill ha sommar NU?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback