Söndag

Igår hade jag en underbar kväll med Emelie! Tack för att du får mig att må bra, det har jag levt på hela dagen =).
Idag har jag varit i kyrkan och haft körrep nästan hela dagen. Jag älskar verkligen att sjunga så det är perfekt att kören fortfarande finns. Och idag fick vi dessutom lite påökning vilket var bra.

Jag undrar dock när jag ska bli frisk (eller sjuk). Har liksom varit sådär halvkrasslig i ca två veckor nu, men det bryter liksom aldrig ut. Hade hellre fått en rejäl förkylning som hade varit lver på en vecka än att gå runt och må halvkasst under en längre period. Och denna trötthet. Jag har sagt det förrut men säger det igen; JAG ÄR TRÖTT HELA TIDEN!!! Jag orkar inte med allt som jag vill och det är sjukt frustrerande. Jag som för det mesta brukar vara känd som den mest energifyllda varelse med tusen bollar i luften samtidigt. Var finns energin?

Nu ska jag snart åka och träna. Har blivit lite dåligt med det denna vecka på grund av min "halvförkylning". Sedan var denna helgen över. Imorgon är det måndag och jag hoppas att den kommande veckan ska bli lugn och rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback