Det borde heta svarta fingrar...

Har grejat lite i trädgården/den lilla gräsplätten utanför lägenheten. Det är jord överallt och mina fingrar blir helt svarta. Jag är inte så jättebra på att plantera och grreja i trädgården, men det är roligt när det blir fint. Förra året satte jag lite blommer och gjorde även ett tappert försök att få iordning gräsmattan. Det gick inte så jättebra. Blommorna dog och gräsmattan är fortfarande inte fin. I år gör jag ett nytt försök och nu har jag även fått lite tips på blommor som är lättskötta. (wish me luck). Igår skrapade jag även vårt uteräcke eftersom det verkligen behöver målas om. Jag skrapade i nästan fyra timmar och nu är det även tvättat så snart har vi ett fint räcke =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback