hänt sen sist

Så har det varit helg igen. Denna gången var det långhelg och jag var ledig hela fyra dagar. Så vad har man hunnit med under den tiden? 

  •  Käkat pizza med Annas familj
  • Städat och gjort fint i hemmet
  • Tvättat massa i den nya tvättmaskinen
  • Varit på UG och övernattningshajk
  • Klättrat
  • Varit på bio med Hanna
  • Tränat
  • Gått långpromenad med Anna och Paula
  • Tittat på Paulas och Nickos nya hus
  • Lagat mat och tittat på film med Anna och Paula

Ja.. denna helgen har varit fullspäckad och välplanerad. Har även hunnit med lite annat också men det tar vi inte här ;)

Nu har jag två fullspäckade veckor framför mig. Det kommer att bli tufft och intensivt och just nu känner jag en viss tvivel på om jag kommer att orka. Men det måste jag ju!!

Snart ska jag åka och träna. Idag blir det inlinesåkning på träningen (yes!)

so long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback