Helg

Gårdagen var riktigt bra. Först konståkningsträning i Kungälv, som faktiskt gick rätt bra. Sedan hem och måla uteräcket på altanen samt rensa ogräs och fixa i trädgården. Det börjar faktiskt bli riktigt fint därute nu. Synd bara att gräsmattan saknar gräs =(. Sedan drog jag in till stan för att träffa Emelie. Vi lagade mat och gick på bio. För er som ännu inte sett Änglar och demoner, se den! den var verkligen grymt bra. Spännande från början till slut. Efter bion var vi rätt trötta så vi drog hem till Emelie och stupade i säng. Emelie var nog tröttare än mig och pratade lite i nattmössan. "du har ju tre cyklar" haha.

Idag vaknade vi vid 09.00. Gick upp och åt frukost och sedan var det dags för mig att bege mig hemåt. Jag tog vagnen in mot stan och visste att jag hade lite tid att fördriva innan tåget gick. Tänkte att det vore trevligt att strosa runt i affärer en stund, men när jag kom in till city så var det ju inte öppet än. Jag stannade dock inne i nordstan en stund och lade märke till något.  På tjugo minuter gick det från att ha varit helt tomt i Nordstan till att det var smockat med folk. Alla verkade veta att affärerna öppnade 11 och alla verkade ha väldigt bråttom. Det var rusning in i affärerna när de öppnade. På HM hann de knappt öppna glasdörrarna innan affären var fylld. Själv köpte jag en väska och ett par solglasögon på HM och sedan drog jag mig bort mot tåget.

Nu är jag hemma och tänkte så lite i rabatten. Hoppas kunna få lite mer färger i trädgården. Ikväll ska jag hem till min barndomskompis Jenny. vet inte vad vi hittar på men någonting blir det.

ha en bra dag! Sara <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha. sen är du en persisk kvinna med två barn också.

2009-05-22 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback