my day

Har haft en helgo dag idag. Först sovmorgon. sedan in till stan för att handla massa presenter. Efter det åkte jag till Hammarkullen och träffade Hanna. Eftersom det var Hammarkullenkarnivalen där så var det sjukt mycket folk överallt. Helt knökat på spårvagnen dit och jättevarmt. Men jag gillar det ändå. Det är trevligt med mycket människor. På kvällen tittade vi på massa dansare som dansade någon blandning av hiphop och locking. Vet inte vad de kallade det men det var coolt. Tjejerna som dansade sist  var ca: 13-15 år och hur grymma som helst. Nu är jag hemma igen och imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Kungälv och träna. Det blir sista isträningen för denna säsongen och det känns lite vemodigt. Men jag ska njuta och hoppas att det blir en lyckad träning och ett lyckat avslut på säsongen.
nu: sova!

God natt


by the way: jag gillar solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback