Sluta klaga!!!

Jag blir så trött på människor som inte har något annat för sig än att klaga. Jag och syrran har verkligen ansträngt oss för att fixa till vår uteplats nu till våren. Rensat ogräs, planterat, målat uteräcket osv.. Ändå har vi fått klagomål. Jag har till och med varit stolt över att vi fått det så fint. Till och med vår granne (som inte ens tycker om oss) har sagt att hon tycker att det ser riktigt bra ut, och det måste väl ändå vara bra betyg (?). Nu skulle de tydligen skicka hit någon som skulle göra jobbet åt oss och vi skulle få betala. Jag vägrar att betala och nåde den som rör mina rabatter!!! Jag förstår inte vad den personen i så fall skulle göra för jobb. Det finns verkligen inte något mer ogräs att rensa bort och det var det som klagomålet handlade om. Nä jag blir så förbannad att jag bara vill skrika!!!

Lägg er energi på något viktigare än att klaga på folk. Jag vägrar ta sådan skit. Dessutom känner jag mig kränkt. Jag har faktiskt slitit och jobbat hårt för att det ska bli fint, skulle inte det duga då???


ARG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback