trött..-igen

Idag har jag varit så trött så jag har haft ont i huvudet och mått illa hela dagen. Jag fattar inte varför jag inte kan sova ordentligt på nätterna. På kvällarna är jag så trött att jag knappt orkar hålla upp ögonen och ändå kan jag inte somna utan ligger vaken flera timmar innan jag somnar. När klockan sedan ringer (oftast klockan 06.00) är jag så trött att jag bara vill spy. Men man måste jobba så det är bara att sega sig upp.
Jag orkar bara inte med detta längre. Nu är det fredag och jag önskar verkligen att jag var på humör att göra något kul, men jag orkar helt enkelt inte.

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej, tycker det är dags att kolla läget hos farbror doktor kanske? DU har ett krävande jobb, tränar en hel del o det tar energi från kroppen men ändå inte fel att kolla dig.

Var rädd om dig, Christine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback